2017年10月14日星期六

RUNNING CLINIC VOL 1 for Johor Countdown Run 2017/18

Date: 14 October 2017, Saturday (Hari Sukan Negara)
Venue: Mutiara Rini,Hutan Bandar MPJBT


Tentative Programme / Activities Involved

  • REGISTRATION
  • WARM UP BY R3 FITNESS
  • START TRAINING
  • REFRESHMENT by TOP BAKER
  • COACH PRESENTATION 
    • TOPIC OF THE DAY: HOW TO BREAK YOUR PERSONAL BEST (10 KM & 21 KM)
  • GROUP PHOTO
  • END

LEAD BY:

  • RFM ULTRA RUNNER - JEFF
  • TOA PAYOH SAFRA - STEVE CHIA 

Info:

2017年9月27日,星期三,傍晚6点,Johor countdown run 2017 的主办方邀请我参加他们举办的健跑活动(Running Clinic),5公里,凡前首50位报名者将有机会获得一件精美的衣服(免费)哦。而且还有教练 指导跑步的步伐。重点是这活动免付费!!

6:12 pm,我上 http://www.ultron.co/running_movement/ 的网站报名健跑活动。

衣服这种东西,没拍照就等于没穿过。
但拍过一次照,就等于快没衣服穿了。

没有评论:

发表评论

注意:只有此博客的成员才能发布评论。